فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی

بانجی جامپینگ پل بیلقان کرج

لذت پرش از پل «بیلقان» بر روی رودخانه چالوس و پاندول در ارتفاع 35 متری، بدون شک تجربه‌ای است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت؛ برای دستیابی به این تجربه می‌توانید یکی از بالاترین هیجان‌های ممکن را در بانجی جامپینگ پل بیلقان امتحان کنید.

ارتفاع این پل 35 متر است و پرش از آن یکی از تجربه های ماندگار برای علاقه مندان به بانجی جامپینگ خواهد بود، چرا كه همه چیز در کمتر از دو ثانیه اتفاق می‌افتد، اما حتی تجربه یک باره این لحظه کوتاه نيز برای سال‌های سال خاطره می‌سازد. سقوط آزاد با طناب یا کش مخصوص، معمولاً اندك زماني بیشتر به طول نمی‌‌انجامد و همه شگفتی‌اش نيز همين مانایی هیجان و شعف فوق‌العاده این لحظه بسیار کوتاه است.

لحظه پریدن از روی پل، لحظه‌ای است به اندازه همه لحظه‌ها، اما بسیار متفاوت؛ آنقدر سرشار از هیجان که به محض اینکه طول طناب طی می‌شود و کشش طناب را حس می‌کنید، آرامشی خاص به سراغتان می‌آید. پرتاب به سمت جلو و پاندولی در 40 متری، آن هم با سرعت زیاد، از دیگر شگفتی های این پرش مهيج است.بنابراين اگر شما هم مي‌خواهيد اين هيجان را تجربه كنيد، ابتدا اصول سنگ‌ نوردی و کار با طناب را بیاموزید و سپس ضمن آشنايي با وسايل و ابزار فني، به اين كار مبادرت كنيد.

در مسير كمربندي كرج به سمت چالوس، هنگامي كه از بافت شهري كرج، يعني محله حصار دور مي‌شويد، بايد نخستين تونل جاده كرج – چالوس را پشت سربگذاريد و خود را به پل مرتفع و زيبايي برسانيد.

انتهاي اين پل به آبشار مصنوعي بيلقان مي‌رسد كه يكي از بزرگترين آبشارهاي مصنوعي كشور است. اين آبشار با آب‌دهي زياد، آب را از رودخانه كرج تغذيه مي‌كند و به بالاي كوه مي‌رساند. اينجا همان نقطه‌اي است كه بايد «بانجی جامپینگ» را تجربه كنيد.

توجه: پل بیلقان یک مکان عمومی میباشد که گروههای مختلفی بر روی این پل عملیات پرش از ارتفاع با بانجی را انجام میدهند و تلفن مشخصی ندارد. در صورت تمایل به انجام پرش از روی این پل میبایست گروه های مربوطه را از طریق جستجوی گوگل پیدا کنید و با آنها هماهنگ نمایید.

 

شبکه های اجتماعی: