فان هالیدی فان هالیدی

ابزار سفر- کوچکترین شارژر تلفن همراه دنیا

نیپر کوچک‌ترین شارژر تلفن همراه دنیا است که تنها ابعادی معادل ۱۷ در ۱۷ میلی‌متر دارد و از آن برای شارژ کردن در مواقع اضطراری استفاده می‌شود

نیپر (The Nipper) یک شارژر بسیار کوچک است که می‌توانید از آن برای شارژ تلفن همراه در مواقع ضروری استفاده کنید. این شارژر به حدی کوچک است که در دسته کلید شما به راحتی جا بگیرد و برای شارژ کردن از باتری قلمی استفاده می‌کند؛ بنابراین اهمیتی ندارد کجا هستید و چه کار می‌کنید، اصلا جای نگرانی نیست، برای شارژ کردن گوشی مشکلی نخواهید داشت. نیپر دارای یک سوکت مایکرو USB است؛ در نتیجه، قابل استفاده برای گوشی‌‌هایی است که این مدل سوکت را دارند.

نیپر برای استفاده در مواقع ضروری، زمانی که گزینه دیگری برای شارژ کردن وجود نداشته باشد طراحی شده است. این شارژر روی گوشی‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی و سونی امتحان شده است و در همه موارد برای حدود ۳ ساعت مکالمه یعنی چیزی حدود ۲۰ درصد، باتری گوشی را شارژ می‌کند. اما نتیجه کار متناسب با مدل گوشی تلفن و باتری قلمی که استفاده می‌کنید متغیر است. به خاطر داشته باشید که نیپر قرار نیست جایگزینی برای کابل‌های شارژ و سایر وسایل شارژ کننده باشد.

کافی است با جدا کردن دو بخش نیپر آن را از دسته کلید بیرون بکشید و هر دو قسمت را به دو طرف باتری متصل کنید. سپس آن را به گوشی تلفن خود وصل کنید.

جنس: پلی کربنات و سیلیکون

اندازه‌ها: ۱۷ در ۱۷ در ۴۸ میلی‌متر

وزن: ۱۰ گرم

قیمت مدل کلاسیک نیپر حدودا ۶۰ هزار تومان (۱۵ دلار) است و در چهار رنگ آبی، قرمز، سیاه و سفید موجود است

شبکه های اجتماعی: