فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی

قایقی که می توانید با خود به سفر ببرید

برای افرادی که علاقه مند به تفریحاتی نظیر قایقرانی هستند گاهی سخت است تا در کنار آبهای مورد علاقه شان جایی را بیابند که بتوانند قایق کرایه کرده و به روی آب بروند. در بسیاری از نقاط بکر و دور از دسترسی که گردشگران زیادی به آن سفر نمی کنند نیز پیدا کردن چنین امکاناتی غیرممکن به نظر می رسد.

اما اگر از جمله گردشگران ماجراجویی باشید که می خواهند همه وسایل مورد نیازشان را همراهشان داشته باشند ، یک شرکت تولید کننده اخیرا ایده ای را ارائه کرده است. ایده ای که با استفاده از آن می توانید قایق خود را همه جا همراه خود ببرید.

پاکایاک از معدود قایق های چند تکه ای معرفی شده است که طراحی ساده ای دارد ، این قایق 14 فوتی را می توان جمع کرد و به یک کوله یا چمدان سه و نیم فوتی تبدیل کرد که حمل آن را آسان می سازد. شرکت سازنده این نوع قایق معتقد است جمع کردن و باز کردن قایق بیش از 5 دقیقه طول نخواهد کشید. با اینکار حتی می توانید این قایق را با خود به داخل هواپیما ببرید.

وزن سبک و طراحی کاربردی این نوع قایق احتمالا سفر کردن برای گردشگران علاقه مند به قایق سواری را ساده تر خواهد کرد. هنوز این قایق چند تکه ای به بازار عرضه نشده و در حال حاضر بروی وب سایت سازنده آن در حالت پیش سفارش قرار دارد که هزینه خرید هر قایق 1695 دلار خواهد بود. پاکایاک را یک قایق سازگار با سفر می نامند.

شبکه های اجتماعی: