فان هالیدی فان هالیدی

طولانی ترین زیپ لاین جهان در امارات افتتاح می شود

اگر دنبال تفریحات مهیج هستید به زودی می توانید طولانی ترین زیپ لاین جهان را در راس الخیمه امارات امتحان کنید. این زیپ لاین که گفته می شود طول آن سه برابر برج خلیفه – بلندترین برج جهان – خواهد بود در ماه دسامبر در بالاترین نقطه امارات ، کوه جیص ( Jebel Jais )  ، در راس الخیمه افتتاح خواهد شد.

کوه جیص 1934 متر از سطح دریا بالاتر است اما هنوز مشخص نیست طول این زیپ لاین دقیقا چقدر خواهد بود و تا زمان افتتاح رسمی آن مشخص نخواهد شد. اما چیزی که مشخص است این زیپ لاین رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت می کند و علاوه بر طولانی ترین زیپ لاین با توجه به ارتفاعی که دارد می تواند مرتفع ترین زیپ لاین جهان نیز  لقب بگیرد. این زیپ لاین شامل دو کابل می شود که این کابل ها به تنهایی هفت تن وزن دارند. وجود دو کابل کنار هم این امکان را می دهد تا خانواده ها یا دوستان دو نفری و همزمان از زیپ لاین استفاده کنند و تجربه ای یکسان داشته باشند.

این زیپ لاین ظرفیت 350 نفر در روز را خواهد داشت و تجربه ای جدید و منحصر به فرد را برای علاقه مندان به تفریحات مهیج بهمراه خواهد داشت چرا که پیش بینی می شود سرعت حرکت این زیپ لاین بین 90 الی 130 کیلومتر در ساعت باشد.

سازندگان این جاذبه مولتی میلیون دلاری درباره آن میگویند : " این زیپ لاین شبیه هیچ تجربه دیگری نخواهد بود. "

 

شبکه های اجتماعی: