فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی

طولانی ترین مسیر دوچرخه سواری در آسمان

به جای اینکه مجبور باشید در خیابان های شلوغ و پرترافیک دوچرخه سواری کنید یا با استفاده از خودروی شخصی به آلودگی هوا بیفزایید، می توانید از تجمع اتومبیل ها دور شده و از گزینه های سبزتری برای حمل و نقل بهره ببرید که استفاده از مسیر دوچرخه سواری بر فراز اتومبیل ها یکی از این گزینه هاست. در ابتدای سال 2017، طولانی ترین مسیر دوچرخه سواری طبقاتی در چین افتتاح شد تا مشکلات حمل و نقل را در  چین مرتفع کند.

این مسیر پک پل طولانی مختص دوچرخه است اما به طور کامل از محیط اطراف خود جدا نیست و در 13 نقطه در طول مسیر به سایر سیستم های حمل و نقل متصل می گردد که 11 تای آنها مربوط به ایستگاه های اتوبوس تندرویی هستند که روی مسیری به موازات مسیر دوچرخه به شهروندان این شهر خدمت می رسانند.

این مسیر به شکلی مناسب برای دوچرخه سواری تجهیز شده و دارای 11 رمپ مارپیچ، ایستگاه های دوچرخه عمومی با 355 دوچرخه، 253 پارکینگ در طول 7 پلت فرم و 30 هزار چراغ برای تضمین ایمنی دوچرخه سواری در شب هنگام است.

در حالیکه این مسیر برای ارتقای دوچرخه سواری ایجاد شده، به پیاده ها نیز خدمت می کند. روی این پل،  چندین مسیر پیاده روی وجود دارند که با رنگی متفاوت مشخص شده اند تا از هر گونه سردرگمی و تصادف بین دوچرخه سواران و پیاده ها جلوگیری کنند.

 

شبکه های اجتماعی: