فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی

هتل یخی فنلاند با تم سریال بازی تاج و تخت

هتل های یخی همیشه از جذابیت های فصل سرد زمستان هستند. اما چیزی که آنها را جذاب تر می سازد این است که بخاطر ساختاری که دارند باید هر سال هتل جدیدی مجددا ساخته شود. این بار شاهد هتلی یخی در فنلاند هستیم که در آن وارد دنیای پرهیاهوی سریال محبوب و پرطرفدار بازی تاج و تخت می شوید و با توجه به اینکه به نظر می رسد سرما هم در حال تسخیر سرزمین های این سریال است ، با وارد شدن به این هتل یخی احتمالا با بخش یخی سریال نیز همراه خواهید بود.

این هتل در دهکده ای به نام دهکده برفی (SnowVillage ) یافت می شود. هر سال بازدیدکنندگان در این منطقه وارد هتلی یخی با امکاناتی یخی می شوند ، رستوران و سوییت های یخی نیز در انتظار آنهاست. هتل یخی از تفریحات مهم علاقه مندان به سرما و زمستان به شمار می رود. حالا امسال اینجا مکانی برای علاقه مندان به سریال بازی تاج و تخت نیز خواهد بود.

دهکده برفی در قسمت غربی لپ لند فنلاند در نزدیکی ریزورت های اسکی واقع شده است. بنابراین اقامت در این هتل یخی می تواند به آنها این امکان را نیز بدهد تا در طول روز از تفریحات زمستانی نظیر اسکی لذت ببرند. دمای داخل این هتل -2 الی -5 درجه است بنابراین باید با لباس های زمستانی به خواب بروید!

شبکه های اجتماعی: