فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی فان هالیدی

مرتفع ترین بانجی جامپینگ جهان افتتاح می شود

برای کسانی که از ارتفاع می ترسند ، قدم گذاشتن به روی پل شیشه ای چین به اندازه کافی ترسناک به نظر می رسد چه برسد به پریدن از آن ! اما آن دسته از افرادی که همیشه به  دنبال هیجان بیشتر هستند حالا از افتتاح بانجی جامپینگ در  مرتفع ترین پل شیشه ای جهان شگفت زده خواهند شد. از ماه آگوست 2018 ، علاقه مندان به سقوط از بلندی ها می توانند به پل شیشه ای ژانگژیاژی (Zhangjiajie) در چین رفته و مرتفع ترین بانجی جامپینگ را تجربه کنند.

در حال حاضر رکورد دار بلندترین بانجی جامپینگ جهان با 233 متر به نام برج ماکائو ثبت شده است اما بانجی جامپینگ از پل شیشه ای ژانگژیاژی از ارتفاع 260 متری صورت می گیرد که رکورد مرتفع ترین بانجی جامپینگ جهان را به نام خود به ثبت خواهد رساند.  

پریدن از پل شیشه ای ژانگژیاژی نه تنها بسیار مهیج خواهد بود بلکه مناظر زیبا و چشمگیری نیز در بر خواهد داشت که این پرش را لذتبخش تر می کند. علاوه بر اینها پرش از این پل تفاوت هایی با پرش از برج دارد چرا که زیر پل خالیست و بانجی جامپینگ با آزادی بیشتری انجام می گیرد.

آن دسته از افرادی که هنوز جرات پرش از پل را ندارند می توانند در رستورانی که در انتهای این پل قرار دارد به تماشای دیگر افرادی که این کار هیجان انگیز را انجام می دهند بپردازند. تماشای آنها نیز به اندازه پرش برای دیگران هیجان انگیز خواهد بود.

پل شیشه ای ژانگژیانژی گرند کنیون که در سال 2016 افتتاح شده است 430 متر طول و 300 متر ارتفاع دارد که بین دو کوه در پارک طبیعی ژانگژیاژی قرار گرفته است. گفته می شود این پارک تماشایی الهام بخش مناظر زیبای فیلم آواتار (Avatar) بوده است.

 

شبکه های اجتماعی: