فان هالیدی

بهره برداری از نخستین هتل جزیره هرمز

سید مجدالدین حسینی بخشدار هرمز از بهره‌برداری نخستین هتل جزیره هرمز تا دهه مبارک فجر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

سید مجدالدین حسینی در مورد به بهره‌برداری رسیدن نخستین هتل جزیره هرمز تا دهه مبارک فجر بیان کرد که کار ساخت این هتل با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ۴ طبقه ادامه دارد که تنها تجهیز آن باقی مانده که تا دهه مبارک فجر گشایش خواهد یافت.

این هتل به گفته بخشدار هرمز با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع احداث گردیده است.

عملیات ساخت هتل در جزیره هرمز سال گذشته با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز شده است.

بخشدار هرمز  در ادامه سخنان خود گفت:

این هتل بر اساس اعلام سرمایه‌گذار، برای گردشگران خدماتی در سطح هتل دوتا سه ستاره ارائه خواهد داد.

به گفته نماینده عالی دولت در جزیره هرمز در فاز نخست این  هتل بیش از ۶۰ نفر قادر به پذیرش می‌باشد و در فازهای بعدی آن قادر است حداقل تا ۲۰۰ نفر پذیرش نماید و توان پذیرایی از ۵۰۰ نفر را دارد.

حسینی با بیان اینکه این هتل نخستین هتل جزیره هرمز محسوب می‌‌شود، کفت که آمار گردشگران ورودی به استان و جزیره هرمز با راه‌اندازی این هتل افزایش خواهد یافت.

بخشدار هرمز  با اشاره به اینکه ساخت هتل در جزیره هرمز رضایت‌مندی گردشگران را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد که گردشگران ورودی  به جزیره در حال حاضر یا در خانه‌های بومیان جزیره اقامت می‌کنند یا در قالب تورهای یک‌روزه به جزیره سفر می‌کنند.

نماینده سیاسی دولت در هرمز  اظهار امیدواری کرد و گفت:

امیدواریم با بهره‌برداری از این هتل، سرمایه‌گذاران بیشتری به بخشداری هرمز برای ساخت مکان اقامتی در قالب‌های مختلف هتل، هتل آپارتمان و مسافرخانه مراجعه کنند.

بخشدار هرمز جزیره هرمز را یکی از زیباترین جاذبه‌های توریستی کشور و بهشت زمین‌شناسان با داشتن آثار تاریخی و طبیعی منحصر به فرد معرفی کرد.

شبکه های اجتماعی: