فان هالیدی

بهره‌برداری از نخستین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج

به گفته محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تا پایان بهمن‌ماه امسال فاز اول پروژه هتل چهار ستاره با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و با میزان اشتغال‌زایی ۸۰ نفر افتتاح می‌شود و همچنین در سال ۹۸ سوییت‌‌های این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بیش از ۲۲ میلیارد تومان براساس اظهارات ایشان به این پروژه اختصاص داده شد که این پروژه به مساحت ۱۰ هزار مترمربع هتل و پارک آبی با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع در ۷ طبقه احداث می‌شود.

ایشان در ادامه اضافه کرد:

این پروژه نخستین پارک آبی در جنوب کشور خواهد بود و حمام نمک، سالن ماساژ، استخر، بدن‌سازی، بیلیارد، رودخانه آرام و سرسره‌های آبی از بخش‌های پارک آبی است.

پروژه پارک آبی تا پایان بهمن‌ماه امسال و با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد و با میزان اشتغال‌زایی ۵۵ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

باقری گفت:

از سفر ریاست جمهوری در حوزه گردشگری ۱۱۰ میلیارد اعتبار ریالی به استان اختصاص داده شد که برای اجرای ۱۰ طرح اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان این میزان اعتبار توزیع شد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال،  با اعتباری بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان ۵ طرح گردشگری و میزان اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

در هفته دولت با ۸ میلیارد تومان اعتبار و به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع پروژه مجتمع تفریحی و اقامتی دنا بهره‌برداری می‌شود.

امسال با ۷٫۵ میلیارد تومان اعتبار و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد موزه شهر یاسوج افتتاح می‌شود.

باقری در این خصوص افزود:

این پروژه در ۳ طبقه و به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۷۵۰ متر و با سالن موزه اشیا به مساحت ۶۰۰ متر به بهره‌برداری می‌رسد.

از دیگر طرح‌های در حال اجرای مجموعه رفاهی تفریحی دال دنا واقع در شمال شهر سی سخت است که به گفته ایشان این پروژه توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

این طرح گردشگری به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ سوییت اقامتی دارد و در بحث حمایت از کالای ایرانی دو مجموعه پذیرایی و یک مجموعه وی‌آی‌پی دارد و کلیه مبلمان آشپزخانه ایرانی است.

شبکه های اجتماعی: