تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
آبشار شول

آبشار شول (تل سركو )درفاصله حدود 5 كیلومتری از غرب جاده ارتباطی سعدآباد به وحدتیه و در مجاور جاده آسفالته دسترسی به روستاهای شول ( تل سركو )و سیاه منصور و برروی رودخانه شاپور واقع گردیده است.

مسیر دسترسی مربوطه تا آبشار هموار و آسفالته بوده كه این مهم از ویژگی های منحصر به فرد این آبشار نسبت به زیرراه و فاریاب می باشد . این سایت با توجه به محل استقرار آبشار كه شامل دسترسی مناسب سواره و پیاده و همچنین طبیعت خاص آن دارای محدوده ای تپه ماهور و قسمتی از محوطه تخت و بدون شیب شامل محوطه سبزو حاشیه ورودخانه و نهایتاً آبشار كه به صورت دایو طبیعی عمل می كند كه روی هم رفته مجموعه ای از كاملترین سایت های گردشگری استان و حتی منطقه ای را شكل داده كه در نوع خود بی نظیر است ضمناً هر كدام از خصوصیات منطقة فوق الذكر انتظارات اقشاری خاص از گردشگران را تامین می نماید .

طبیعت سبز و سایه دار پایین دست آبشار كه با توجه به وضعیت خاص و سایه اندازی آن می تواند پذیرای خانواده ها در ایام تعطیل و آخر هفته حتی در ماههای نیمه گرم تابستان باشد.محدوده تپه ماهور مجاور كه در حال حاضر به عنوان پیست موتور سواری محلی فعال برای تفریح و سرگرمی و ورزش نوجوانان و جوانان منطقه محسوب می شود لذا در مجموعة 3 آبشار مورد مطالعه برای آبشار شول كاربریها و فعالیت های خاص در جهت تقویت عملكرد ورزشی پیشنهاد گردیده است.

مطالب مرتبط با آبشار شول

برچسب ها

  • آبشار شول
  • آبشار شول بوشهر
  • آبشار شول در بوشهر
  • آبشار شول رودخانه شاپور

مطالب مرتبط

شبکه های اجتماعی: