تبلیغات
پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد یکی از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) قرار دارد و همه ساله مسافران زیادی را به سمت خود می کشد .

پارک وحدت مشهد در زمینی به وسعت بیست هکتار در در حاشیه ای بلوار وحدت در شرق مشهد قرار دارد. این پارک بزرگ ترین پارک مشهد مقدس می باشد و از تمامی پارک مشهد بزرگ تر است. این پارک درسال ۱۳۴۵ شمسی احداث گردید و از آن زمان تاکنون بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی درآن احداث شده است و هم اکنون نیز امکانات جدیدی در دست احداث می باشد.

این پارک دارای امکانات سیاحتی و تفریحی و ورزشی همچون فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ،تئاتر و سینما های تابستانی ، و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و می باشد و جز مناطق گردشگری مشهد هم می باشد . احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) توسط اداره کل ارشاد اسلامی خراسان ، کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری نیز در داخل این پارک فراهم شده است و در مناطق گردشگری اطراف مشهد نیز جای دارد.

رخت های گوناگون و گلکاری ها و خیابان و حوض ها و اقامتگاه های موقت ودیگر تجهیزات و امکانات تفریحی و موقعیت مناسب شهری باعث شده است تا این پارک همواره محل استراحت و تفریح شهروندان مشهدی و زائران باشد.

مطالب مرتبط با پارک وحدت مشهد

برچسب ها

  • پارک وحدت مشهد
  • پارک وحدت در مشهد
  • پارک وحدت

مطالب مرتبط

شبکه های اجتماعی: