تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
پلاژ و مجموعه تفریحی ساحلی آقایان

در شمال شرقی جزیره مجموعه تفریحی ساحلی و پلاژ آقایان با مساحتي در حدود 10000 مترمربع واقع شده است . این مجموعه شامل امکانات و خدماتی همچون پلاژ آقايان ، 3 باب زمين واليبال ساحلي ، يك باب زمين فوتبال ساحلي ، امكانات قايقراني پاروئي ( كانو- تورينگ ) ، دوش هاي سرپوشيده وروباز ، رختكن ، اتاق ماساژ ، بوفه ، نمازخانه مي باشد . علاوه برآن وجود ناجيان غريق ، نيز ايمني و رضايت خاطر استفاده كنندگان را فراهم آورده است . که مجموع همه اینها فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان جزیره کیش فراهم کرده است.

ساحل ماسه ای با رنگ نقره فام مرچانهای این مجموعه امکان انجام تفریحات دریایی چون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراشوت، قایق های بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات دریایی و محل پلاژ را فراهم کرده است. نورپردازی زیبا و مناسب این مکان باعث شده تا شما بتوانید در شب نیز شنا کنید و از امکانات مجموعه استفاده کنید.

لذت شنا در این سواحل به دلیل شن های نرم و دمای مطبوع ان در اکثر فواصل سال و همچنین آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات ابزیان تا کنار ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که تا چندین متر از ساحل قابل رویت است و همچنین عمق آن که بتدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی می باشد.

آدرس: کیش، بلوار ساحل، پلاژ آقایون

زمان: شبانه روزی

تلفن: 4450671

 

مطالب مرتبط با پلاژ و مجموعه تفریحی ساحلی آقایان

برچسب ها

  • پلاژ و مجموعه تفریحی ساحلی آقایان
  • پلاژ آقایان در کیش
  • مجموعه تفریحی ساحلی آقایان در کیش

مطالب مرتبط

شبکه های اجتماعی: