تبلیغات تبلیغات
عسگر آباد دهکا

در كيلومتر 5 جاده كياشهر به چمخاله در دهستان دهكاء منطقه اي زيبا با منظره هاي دلفريب همسايگي جنگل و دريا خودنمايي مي كند. ساحل عسگر آباد شايد به لحاظ بافت جغرافيايي مشابه بسياري از نقاط ساحلي ديگر درياي خزر باشد اما بكر بودن اين منطقه، وجه تمايز آن از سواحل ديگر درياي خزر شده است.

در اين قسمت از شهرستان آستانه اشرفيه جاده كياشهر به چمخاله به عنوان مرزي شاليزار هاي ديدني را از جنگل هاي سرسبز آن جدا مي كند بطوريكه مسافران عسگر آباد در يك سوي خود دشتهاي مسطح و شاليزارها را مي بينند و در سوي ديگر درختان تنومند جنگلي و در هم فرو رفته را مشاهده مي كنند. از سال 1380 كه مسئوولان اين شهرستان به فكر راه اندازي طرح سالم سازي دريا در منطقه عسگرآباد افتادند. نام عسگر آباد كم كم در بين مسافران سواحل گيلان از نقطه اي ناشناخته به نقطه اي آشنا تبديل شد.

بكر بودن اين منطقه، اجراي صحيح طرح سالم سازي و ايجاد برخي از امكانات رفاهي باعث شده است بسياري از گيلانيان كه در روزهاي تعطيل تابستان به دنبال مكاني زيباتر براي شنا مي گردند به عسگرآباد بيايند، و اين جدا از مسافراني است كه از استان هاي ديگر با شنيدن آوازه اين منطقه زيباي ساحل به اينجا مي آيند.

مطالب مرتبط با عسگر آباد دهکا

برچسب ها

  • عسگر آباد دهکا
  • عسگر آباد دهکا در گیلان
  • عسگر آباد دهکا گیلان
  • عسگر آباد دهکا کیاشهر
  • عسگر آباد دهکا چمخاله

مطالب مرتبط

شبکه های اجتماعی: