تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
جزیره موریس - تبعیدگاه رضاخان یا تکه‌ای از بهشت

شنیدن نام «جزیره موریس» اولین چیزی را که به یاد من می‌آورد، تبعید «رضاخان پهلوی» بود؛ و اصولا واژه تبعیدگاه هم یادآور یک منطقه بیابانی، خشک و بی آب و علف است.  پیشنهاد می‌کنم شما هم این مطلب رو بخوانید تا با «موریس، تکه‌ای از بهشت» بیشتر آشنا شوید.

موریس مقصدی برای تجربه‌‌های آرامش‌بخش و دریایی است. تصمیمی مناسب برای کسانی که عاشق آب و جزیره‌اند. جزیره‌ای در جنوب غربی اقیانوس هند که برای هر سلیقه‌ای یک گزینه دارد. اینجا می‌توانید از یک ماه عسل شیرین خاطره بسازید و یا ماجراجوی طبیعت باشید. می‌توانید از شنا و پیاده‌روی در سواحل اقیانوس، غواصی و تماشای کف اقیانوس لذت ببرید و به تماشای مکان‌های تاریخی جزیره بنشینید.

موریس جزیره‌ای در اقیانوس هند است، جایی در کنار آفریقا که توسط پرتغالی‌ها کشف شد و بعد‌ها به استعمار هلندی‌ها در آمد. هلندی‌ها به احترام شاهزاده موریس ناساو، نام این جزیره را موریس گذاشتند.

در نهایت این جزیره، بعدها به دست فرانسوی‌ها و بریتانیایی‌ها افتاد. از دوران آنها، آثار تاریخی زیادی هنوز در اینجا پابرجاست.

در این جزیره که مساحت آن چهار برار تهران خودمان است، ده‌ها شگفتی دیدنی وجود دارد که با دیدن آنها چشم هر گردشگری برق می‌زند. جدا از آثار تاریخی زیبای موریس، هیجاناتی چون تجربه‌ سواری در زیر دریایی در اعماق اقیانوس، سقوط آزاد، شنا با دلفین‌ها، تماشای رودخانه‌ها، مرداب‌ها، آبشارها، جنگل‌های زیبا و گونه‌های گیاهی و جانوری متنوع و کوه‌های آتشفشانی در انتظار شما هستند.

به لحاظ آب و هوایی، این منطقه نیمه استوایی است، همین شرایط نیمه استوایی باعث رویش گیاهان و درختان خاصی شده است.

 

مطالب مرتبط با جزیره موریس - تبعیدگاه رضاخان یا تکه‌ای از بهشت

برچسب ها

  • جزیره موریس
  • موریس
  • اقیانوس هند
  • زیبایی های موریس

مطالب مرتبط

شبکه های اجتماعی: