تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
دریاچه ملیسانی یونان

غار و دریاچه ملیسانی یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری و یکی از شگفتی های طبیعت در کشور یونان است که در جزیره کفالونیا قرار دارد. غارها در اثر عوامل مختلفی چون نفوذ آب در طبقات آهکی، وقوع زمين لرزه يا چين خوردگی زمين، اثر آبشارها و امواج دريا، وجود آتشفشان يا گدازه های حاصل از آن بوجود می آیند. در کشورهای مختلف غارها و دریاچه های زیبایی وجود دارد که هر کدام دارای زیبایی های خاص خودشان است و هر کدام به نحوی بیننده را به سمت خود جذب می کنند. غار و دریاچه ملیسانی نیز دارای زیبایی های خاص خود است که در سال پذیرای تعداد بسیار زیادی از مردم کشور یونان و همچنین مردم دیگر کشورها می باشد، در این مکان زیبایی بسیاری وجود دارد.

این غار بسیار بزرگ است و جنگلها و صخره های بلند و پر شیب دور دهانه غار را احاطه کرده اند ، این غار به حدی بزرگ است که حتی دارای پارکینگ می باشد.  سالانه تعداد زیادی از گردشگران و غواصان و صخره نوردان برای دیدن این غار زیبا که با وجود دریاچه، زیبایی دو چندانی به خود گرفته سفر می کنند.

دریاچه این غار کم عمق است و آب فیروزه ای بسیار روشنی دارد، در این دریاچه قایق هایی فراهم شده که گردشگران با استفاده از آن بتوانند جاهای مختلف غار را ببینند. این غار با جنگل ها وصخره های پرشیب محصور شده و آب آبی آسمانی غار ودهانه ورودی درختی آن از جاذبه های این دریاچه کم عمق می باشد. بهترین زمان برای سفر به این غار زیبا و رویایی در فصل های گرم سال است و در فصل های سرد امکان سفر به این غار وجود ندارد چون بسیار سرد می باشد و لذت سفر را از بین می برد. اگر قصد داشتید به این مکان سفر کنید حتما با خود وسایل شنا ، کوهنوردی و... را همراه خود ببرید .

مطالب مرتبط با دریاچه ملیسانی یونان

برچسب ها

  • دریاچه ملیسانی
  • دریاچه ملیسانی در یونان
  • دریاچه ملیسانی یونان
  • غار ملیسانی
  • ملیسانی
  • جزیره کفالونیا

مطالب مرتبط

شبکه های اجتماعی: