تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
سانتورینی یونان

سانتورینی به عنوان مهم ترین، زیبا ترین و جذاب ترین نقطه برای ایجاد لحظات رمانتیک در یونان شهره است. از آنجایی که تعداد زیادی جزیره آتش فشانی در وسط دریا وجود دارد که بتوانید از آب های زلال و فعالیت های بزرگ آتش فشانی در کنار یکدیگر لذت ببرید این جزیره در سرتاسر جهان مکان مناسب و مشهوری برای برگزاری مراسم عروسی است. حتی اگر تنها یک عکس از این جزیره دیده باشید، یک مسافرت به سانتورینی با نیمه گمشده خود رویاییست که در ذهن می پرورانید. یک بوسه هیجان انگیز در کنار آن گودال معروف همراه با غروب مشهور سنتورینی نهایت یک تجربه رمانتیک است.

مکان های اقامتی سانتوریتی

اگر از پس هزینه ها بر می آیید برای اولین سفر خود اقامت در کالدرا را تجربه کنید که حتما حس شگفتی بی نظیری به شما خواهد داد.فیرا، فیروستفانی، ایمروویگلی و اویا هتل ها و ویلا هایی با ساختمان های سفید به همراه تراس ها و استخر ها دارند که برای زوج ها و کسانی که به دنبال گرفتن عکس های فوق العاده برای پست کردن در صفحه اینستاگرام خود هستند بسیار مناسب است.متاسفانه تعداد این مکان ها بسیار کم است و هزینه های اقامت در آنها بالا است. برای اقامت کم هزینه تر در فیرا و فیروستفانی کمی دورتر از مناظر زیبا میتوانید مکان هایی را پیدا کنید که اتاقی در اختیار شما قرار دهند
اگر علاقمند به انجام فعالیت های ساحلی هستید در پریسا یا کاماری توقف کنید.میتوانید از طریق اتوبوس هایی که از فیرا حرکت میکند به آنجا بروید. مزیت این سواحل کم جمعیت بودن و قیمت های پایین تر نسبت به کالدرا ست

چه زمانی به سانتورینی برویم؟

اوج مسافرت به این جزیره در ماه جولای و اگوست است که البته در این زمان قیمت هتل ها بالاتر رفته و سواحل مملو از توریست هستند. ماه آوریل، می، اوایل ژوئن، اواخر سپتامبر و اکتبر اوقات بسیار خوبی برای سفر به سانتورینی هستند. مناطق نسبتا خلوت ترند و هزینه ها به مراتب کاهش پیدا میکنند.در زمستان نیز در حالی که منظره ها همچنان فوق العاده هستند جمعیت توریست ها بسیار کمتر شده و قیمت ها نیز بسیار پایین می آید.سنتورینی در موقعیتی قرار دارد که تمام سال می تواند مقصد گردشگری مسافران باشد.

سانتورینی برای کسانی که اولین بار به این منطقه می آیند.

سانتورینی یک نمونه کامل و شناخته شده از جزایر یونان است.صخره های رنگارنگی که از دل دریا خارج شده اند و یا قسمت خشک شده ی  دریا به نام کالدرا با ساختمان های سفیدش بسیار معروف است.یکی از دلایل شهرت جهانی این شهر مناظر فوق العاده زیبا و غروب رمانتیک این منطقه و سواحلی با شن های آتش فشانی است که معمولا بازدید کنندگان از دیدن آن شگفت زده می شوند است. جای انکار نیست که سنتورینی یک مقصد استثنائی برای مسافران است.
سانتورینی در سال 15 میلیون توریست را پذیراست.تمام آنچه برای مسافرت به این جزیره نیاز دارید توسط گروه  آمیتیس گرد آوری شده است تا سفری دلچسب خاطره انگیز و رویایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

گردشگری در سانتوریتی یونان

برای سفر به سانتوریتی بهتر است قبل از هر کاری اطلاعاتی در مورد بهترین مکان های گردشگری آن و کارهایی که می توانید انجام دهید.

پیاده روی در کنار آتش فشان نئاکامنی
 با صخره های سرخ و سیاه و چشم اندازی شگفت انگیز در اطراف این جزیره ی کوچک در مرکز کالدرا با قله آتش فشانی که 2ونیم میلیون سال تاریخ دارد یکی از بهترین تجربه های زندگی ست.راز ورمز سنتورینی مدفون بودن یک شهر تاریخی که بیش از 9500 سال پیش به زیر خاک رفته و دوباره در مقابل دیدگان نمایان شده است می باشد.

رفتن به چشمه آب گرم دریای اژه
 میتوانید از آتینو، گیلائوس ویا آمودی برای یک روز قایق اجاره کنید و یک تور در اطراف کالدرا داشته باشید.کلیسایی همراه با غار ها و پله های قدیمی برای بالارفتن از صخره ها را ببینید. اگر جسارت دارید در جزیره کوچک پیلاکامنی به درون آب های گرمی که از چشمه ها جاری شده اند شیرجه بزنید.

به ارتفاعات بالاتر بروید
تعطیلات در روستا های کالدرا در نوع خود بی نظیر است.خانه هایی که مانند غار در کنار هم و در یک خاک آتش فشانی به وجود آمده اند. از اوقات خوشی که میتوانید در فیرا، فیروستفانی یا ایمروویگلی داشته باشید لذت ببرید.ماجراجویی های بیشتری با رفتن به سمت اویا شما را به چالش می کشد.پس از عبور از کلیسای Prophet Elijah صومعه و کوهستان سیاه را میبینید که در زمان غروب خورشید فوق العاده است و همه ی این ها ارزش سختی های پیاده روی را دارد.

زندگی فوق العاده در تابستان ها
سنتورینی، یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری یونان، دارای استخر هایی رو به افق دریاست. گویا در یک استخر لامتنهی که در لبه صخره ها واقع شده درحال شنا کردن هستید و دریای اژه با تمام شکوه و عظمت خود در مقابل شما کشیده شده است.شما می توانید در تخت های مخصوص آفتاب گرفتن از نوشیدنی خود لذت ببرید و همزمان یک ماساژ بسیار عالی را تجربه کنید.به تراس هایی که با نور شمع روشن شده اند و سوسو می زنند و به آتش فشان هایی که خورشید پشت آن ها پنهان شده نگاه کنید.یک شام لذیذ با شرابی عالی در یکی از بهترین مناظر کل کره خاکی رویای زندگی زوج هاست.

غذا شناسی سانتورینی
به استراحت بپردازید و از مواد اولیه خارق العاده ای که در غذا های این منطقه است لذت ببرید.موادی که در یک خاک آتش فشانی پرورش یافته اند.این جزیره به خاطر گوجه های آلبالویی خشک شده در مقابل نور خورشید، باقلا ها و بادمجان های سفید در کل دنیا معروف است.سرآشپز های سنتورینی همیشه از مواد محلی استفاده می کنند و آنها را با دستور پخت سنتی خود ترکیب می کنند تا غذاشناسی مدرن را به چالش بکشند و این جزیره را به یکی از جاذبه های توریستی غذایی دریای اژه تبدیل کرده اند

 سواحل بی نظیر سانتوریتی

جزیره با سواحل خارق العاده و بی همتا به رنگ های  سیاه، سرخ و سفید که همگی محصول فوران آتش فشان ها هستند به چشم میخورد.
سواحل سرخ ، سواحل سفید و کاماری آتش فشان هایی هستند که یک اثر هنری بی نظیر بروی این جزیره پیاده کرده اند.تخت های بسیار راحت مخصوص آفتاب گرفتن ، نوشیدنی های خوشمزه و اسنک هایی که دهانتان را آب می اندازند همگی منتظر ورود شما به سواحل سانتورینی هستند.

غروب فوق العاده 

تنها برای چند دقیقه انرژی فوق العاده ای را جذب کنید. تجربه تماشای غروب خورشید در اویا کاریست که هزاران نفر انجام می دهند.صحنه غرق شدن خورشید در درون آب های اژه برای تمام عمر در خاطرتان خواهدماند و لبخندی دلنشین بروی لب هایتان خواهد نشاند.

آتش فشان عشق

تصور کنید که مراسم ازدواج و ماه عسلتان را در سنتورینی و در کنار حفره کالدرا و آتش فشانی که درست پشت سرتان قرار گرفته است برگزار کنید.در دور دست نمای یک کلیسا و تراس های هتل ها و رستوران ها دیده می شود که جزیره را برای زوج هایی که دنبال عروسی پریان هستند مناسب می کند.

ساختمان های زیبای فینیکا

ساختمان سنگی فینیکا ترکیبی از رنگ های گوناگون آبی و صورتی که با گلبرگ ها رنگ شده اند و تنالیته خیره کننده ای را به وجود می آورند  با پس زمینه آبی تیره دریای اژه تصویر بی نظیری ارائه میکنند.در خیابان های اینجا قدم بزنید، در کافه ها بنشینید و از استراحت در باغچه ماترونا که یک نخل بسیار بزرگ در آن وجود دارد و طعم غذا و نوشیدنی منطقه لذت ببرید.

پایتخت دوران میانه

صخره مخروطی اسکاروس که از فیرا و ایمروویگلی قابل مشاهده است330 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است.شما می توانید در اینجا پایتخت دوران قرون وسطی سنتورینی را ببینید که شامل قصر، قلعه، معابد و قرارگاه اصیل زادگان می شود.صخره بالای این قسمت یک منظره فوق العاده زیبای 360 دریا از فیرا و اویا رادر مقابل چشمان شما قرار می دهد.

غواصی کردن در آب های آتش فشانی

اعماق دریای اژه را کشف کنید. غار تریپیتی در تیراسیسا همراه با بقایای کشتی ها مخروبه در Taxiarchis, Palia Kameni, Adiavatis  و غار مساپیکادیا و غار ایندیان در اکروتی همه از مکان های بسیار پرطرفدار برای غواصی است.

 

 

مطالب مرتبط با سانتورینی یونان

برچسب ها

  • santorini
  • santorini یونان
  • جزیره santorini
  • سانتورینی یونان
  • سانتورینی در یونان
  • جاذبه های یونان
  • دیدنیهای یونان
  • فینیکا
  • آتش فشان عشق
  • Prophet Elijah
  • غذاهای سانتورینی

مطالب مرتبط

شبکه های اجتماعی: