تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
جزایر گیلی را می شناسید ؟

همانطور که می دانید اندونزی از هزاران جزیره تشکیل شده است که معروف ترین آنها برای بسیاری از گردشگران جزیره بالی است. اما هر یک از این جزایر زیبایی های خاص خودشان را دارند و برای گردشگران محبوب هستند. جزایر گیلی یک مجمع الجزایر است که از سه جزیره کوچک تشکیل شده است ، جزایر گیلی تراوانگان ، گیلی منو و گیلی ایر ، که در جنوب غربی اندونزی واقع شده اند.

در میان این سه جزیره ، جزیره گیلی تراوانگان ( Gili Trawangan ) بزرگترین جزیره است که گردشگران بیشتری را به سوی خود می کشاند. این جزیره 30 دقیقه با قایق تا جزیره لومبوک فاصله دارد و معمولا با یک سفر روزانه از جزیره بالی نیز می توان با قایق های سریع السیر به تراوانگان رفت.

سواحل جزایر گیلی پودری و سفید رنگ هستند و دریایی آرام و زلال را در کنارشان خواهید دید. تقریبا سی سال پیش این جزایر خالی از سکنه بودند اما طی این مدت به خوبی پیشرفت کرده و دارای ریزورت های ساحلی متعددی شده اند ، رستوران ها و کافه های زیادی در گوشه و کنار این جزایر یافت می شود که از شهرت بالایی برخوردار هستند. گیلی تراواگان یک مقصد مشهور و دیدنی برای خانواده ها به شمار می رود. نمی توان گفت این جزیره مناسب سنین خاصی است ، بلکه برای گردشگرانی با سنین مختلف پیشنهاد می شود. برای اقامت در این جزیره هتل ها ، ویلاهای لوکس و کلبه های کنار ساحل وجود دارند ، این اقامتگاهها تفریحاتی برای کودکان دارند و برخی از آنها خدمات نگهداری از کودکان را نیز ارائه می دهند.

تفریحات مختلفی نیز می توان در این جزیره انجام داد ، اگر محبوب ترین آنها را که همان شناکردن و تفریحات آبی نظیر غواصی و قایقرانی است کنار بگذارید ، علاقه مندان به ورزش گلف نیز این جزیره را دوست دارند چرا که زمین های گلف مختلفی دارد و مناظر زیبایی حین بازی گلف مشاهده خواهید کرد.

معمولا هتل ها دوچرخه برای گشتن در شهر به میهمانان خود کرایه می دهند. با استفاده از این دوچرخه ها می توانید در جزیره بچرخید و تجربه ای منحصر به فرد داشته باشید.

 

مطالب مرتبط با جزایر گیلی را می شناسید ؟

برچسب ها

  • جزیره گیلی تراوانگان
  • جزایر گیلی
  • Gili Trawangan
  • جزیره گیلی تراوانگان
  • گیلی در بالی

مطالب مرتبط

شبکه های اجتماعی: